Sv: Revanschlusta
BlackBay: Måste ju säga att kallio vinner finnkampen överlägset. varför? Jo en målvakts jobb är att inte släppa in mål, han har misslyckats. En målskytts är att göra mål och där har Kallio gjort succe!