Sv: Vem ska man heja på ?
B-GW: Jag tycker nog att man ska heja på dom man älskar!
Om Frölunda ligger dej varmt om hjärtat (liknar en begynnande infarkt, iochförsig), håll då på dom!
Framför allt i andra och tredje, då blir dom lite trötta och kinkiga!