Sv: borgen
hegen: Är det fantasipriser och Frölunda spelar som i 2 kvartsfinaler och en semifinal på hemmaplan så lär det inte komma fler. Visst vi har Sveriges BÄSTA publik. Men ändå så får man begära lite av laget.