hegen: Borgen är inte så intressant för slipsarna så du kan nog vara lugn; fler än 6000 kommer det garanterat bli. Kul att det nu kan komma fler med äkta hockeyintresse på matchen.
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu