Sv: Grattis
Instämmer i grattiskören!
Ni är för BRA för oss, synd jag hade hoppats på final, men nu kör ni över oss i 2 raka!
Grattis!

Usch vad lessen jag är, just nu! Men inte sett över säsongen!