Sv: Frölunda-Timrå
Tycho:
Så tråkigt men ack så effektivt...
och tyvärr även ganska rättvist...

Då vet du hur vi hade det i 6 matcher mot Modo.. Sen är det väl Timrås uppgift att underhålla på hemmaplan.