Sv: Bättre kan ni väl?
Mr Y: Tyvärr så blir det FBK-Dif igen... Åtminstone enligt tidigare uppgifter... Det är ju en avgörande match - så TV 4 har kanske ett sådant avtal att få sända avgörande matcher...?

Men ni kommer väl till Borgen hoppas jag!!!