Dragan 2k: Ja frölunda har ju verkligen mer att ge, vi som sett laget under serien vet ju vad dom verkligen kan prestera, spelar dom som allra bäst finns det ingen som slår oss, gäller bara att ta fram det nu imorgon.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte