Sv: Batalj Nummer Fem
Dream Team: Tragiskt att Svenska Hockeyförbundet har så dålig fantasi att vi får Lärling igen. Skulle helst sett Rådbjer döma trots det dom sa i Karlstad och Stockholm så är han bäst.