Sv: Frölunda skräll?!?
Guinness: Hjärtat säger 0-3, förnuftet 3-3 och vinst i förlängningen... Det är svårt att förutspå då Timrå är ruskigt bra, men vinst blir det nog ändå, på ett eller annat sätt....