Sv: TV4 usch
SM-FINAL!!... Fan nu får jag köpa badbrallor om jag ska bada hos gamle Poseidon! Rätt kallt när man tänker efter eller hur?...

Henke matchens absolut bästa spelare... Och täppte igen truten på Kenta och Kapanen det gjorde vi YIPPIEEE!