Tom inte med ikväll som väntat! Så smäll på den jävla grisen nu Frölunda!
Inlägg: 2691502
Svarskommentarer
Sv: dsdadsa
Rulltårtan : Det behövs inte, vi spelar skitkasst, och i synnerhet Oskar. Match i göteborg nästa!