Obehaglig känsla när man vaknar och känner att man blivit rånad och polisen hjälpt rånarna!
Inlägg: 2815509
Svarskommentarer
Sv: Inte bra!!!
Rulltårtan : Trodde aldrig jag skulle tacka Frölunda, med tanke på min historik i Scandinavium. Men ni var enda solstrålen , i en annars mörk dag. Hoppas ni går rent i serien nudå, eftersom vi inte möts förrän i slutspelet