Snart slutspel men har vi något lag att ställa på isen då? Oerhört tungt att få Weissbach skadad på det viset helt fel TYCKER JAG!!! Hade det varit tvärtom så hade det varit ett jävla liv!
Inlägg: 2829920
Svarskommentarer
Sv: Inte bra!!!
Rulltårtan : Blir inte kul att ha Timrå som motstånd 🤔 men jag hoppas vi krossar dom från norr💪💪