Första åttondels finalen avklarade igår i CHL, och weissbach är tillbaka och redan i målprotokollet!!!! Detta lag blir bara bättre och bättre
Inlägg: 2934830
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Ni är överskattade. Jag är ganska säker på att ni brakar ut i kvartsfinalen i år.
+ 2