Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians lör 29/11!
MoK: Kanske inte har sagt det åt alla men det är alltid lika roligt att komma ner till Götet, men nästa gång kanske någonting är öppet före 1000 på eran paradgata! ;-)