Sv: Expertpanelen spinner vidare
70 Rodrigues: Visst är det kul att Brynäs har lyckats så bra. Många har felaktigt räknat bort dom inledningsvis ;-)

Änglarna? Ja, pyttsan hörru. När ÖIS finns?!?