Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Det var ju kanonkul att Ni fick in resultatet ytterligare en gång....men du Dragan, känn pressen bara du kvar i exprtpanelen som INTE har lyckats än.....

Härligt att Trollhättegrabben fick klämma in resultatet, man måste ju bryta Göteborgsdominansen