Sv: Frölunda - Timrå
BramStokers: Är det så att ni skulle vinna, så gräver vi inte ner oss för det. Vi leder serien klart och kommer troligtvis vinna den också. Då kommer vi har fördel av hemmaplan och kommer höja oss radikalt.