Sv: Semifinal 1: Frölunda - Linköping
Paddan: Förr klagades det påatt dte inte fanns målkameror. Nu klagas det på att de är för dåliga. Man skulle kunna tro att en del bara klagar för klagandets skull. Ja så får det bli.