Sv: Frölunda nästa år

Danne_l:

Avundsjuka. Jag skulle ta emot JJ och Ronnie med öppna armar om de ville spela för MODO. Det skulle Ernie också gära om de valde Timrå, men det kommer han inte erkänna.