Sv: Frölunda - Timrå
AM: Enligt mig fanns det allt en viss fyndighet i den där Hegerforsaren, även om det var aningens långsökt. Men det är väl såklart ett på tok för känsligt ämne att ironisera det minsta över en dag som denna.