Revanschlusta
246488 · Nästa » Till forumet
Sv: Revanschlusta
Klinth: Jag tyckte dom skulle ställt Norrena redan mot MoDo i match 3 eller 4a. Inte för att Henke vart dålig utan för att det måste hända något. Backarna slarvar för mycket målisen får ingen hjälp.
Sv: Revanschlusta
MoK GG: Verkar ju ganska så vettigt, så jag instämmer i ditt påstående. Målvakten skall stoppa puckarna från att ramla in bland nätmaskorna. Får Norrena chansen i kväll tro?
Sv: Revanschlusta
scim: En målvbaktr jobb måste ju ändå vara att inte släppa in något sen om han släpper in färre än andra laget så är det ju godkännt.
Sv: Revanschlusta
scim: Men tänk om det egna laget inte producerar då? Hur ska då målvakten kunna släppa in färre mål dårå? Då kanske motståndarnas målvakt släpper in färre mål än vad det egna laget producerar? Ähh säg så här: Huvudsaken är väl igenkligen att man har gjort ett mål mer än motståndarna när äntligen hesafredrik har ljudit.
Sv: Revanschlusta
MoK GG:
En målvakts uppgift är väl ändå att släppa in färre mål än vad det egna laget producerar?
En målvakts uppgift är väl ändå att släppa in färre mål än vad det egna laget producerar?
Sv: Revanschlusta
BlackBay: Måste ju säga att kallio vinner finnkampen överlägset. varför? Jo en målvakts jobb är att inte släppa in mål, han har misslyckats. En målskytts är att göra mål och där har Kallio gjort succe!
Sv: Revanschlusta
BlackBay:
Ni har klart för höga tankar om er själva här nu. Brydde mig inte det minsta över förlusten..*visslar*
Ni har klart för höga tankar om er själva här nu. Brydde mig inte det minsta över förlusten..*visslar*
Sv: Revanschlusta
liepins:
Finnkampen vinner Kung Kapanen som är i storform.... fast det är ju Kallio också...... hur går denna ekvation ihop?..... oavgjort i finnkampen?
Finnkampen vinner Kung Kapanen som är i storform.... fast det är ju Kallio också...... hur går denna ekvation ihop?..... oavgjort i finnkampen?
Sv: Revanschlusta
gud:
haha....var det så pass?...... kan tro det..... tog honom rätt lång tid att svara på mitt sista SMS.
haha....var det så pass?...... kan tro det..... tog honom rätt lång tid att svara på mitt sista SMS.
Sv: Revanschlusta
BlackBay:
ska jag vara ärlig så vet jag inte vad han ville efter matchen..glansiga ögon o svettig panna..gick knappt att prata med honom...;0)
ska jag vara ärlig så vet jag inte vad han ville efter matchen..glansiga ögon o svettig panna..gick knappt att prata med honom...;0)
Sv: Revanschlusta
liepins:
SKULLE kunna bli bättre.... men räkna inte med det.... lätt att bli besviken..... hehe..... känner att nåt stort kommer hända i Timrå isstadion imorron...
SKULLE kunna bli bättre.... men räkna inte med det.... lätt att bli besviken..... hehe..... känner att nåt stort kommer hända i Timrå isstadion imorron...
Sv: Revanschlusta
BlackBay:
Jo får nog hoppa i säng snart. Suck..lång resa var ordet...jobbigt.
Blir nog bättre när man far hem med seger i bagaget=)
Jo får nog hoppa i säng snart. Suck..lång resa var ordet...jobbigt.
Blir nog bättre när man far hem med seger i bagaget=)
Sv: Revanschlusta
liepins:
kan du lita på att jag ska göra..... borde inte du sova nu?... lång resa imorrn.... "kingpin" på teven nu.... helrolig rulle att somna till =)
kan du lita på att jag ska göra..... borde inte du sova nu?... lång resa imorrn.... "kingpin" på teven nu.... helrolig rulle att somna till =)
Sv: Revanschlusta
BlackBay:
Kolla in vår banderoll imorrn så ska du få se hur det ska se ut;)
Han fick ett grattis och ett handslag iaf..hehe
Kolla in vår banderoll imorrn så ska du få se hur det ska se ut;)
Han fick ett grattis och ett handslag iaf..hehe
Sv: Revanschlusta
gud:
Antar att liepins hade lust att ge dej en riktig björnkram igår efter matchen..... he he
Antar att liepins hade lust att ge dej en riktig björnkram igår efter matchen..... he he
Sv: Revanschlusta
liepins:
Må "gud" var en god exorsist o driva ut vissa "onda andar" ur dej...... glöm ej..... "finns en Timråit inom oss alla" ;-)
Må "gud" var en god exorsist o driva ut vissa "onda andar" ur dej...... glöm ej..... "finns en Timråit inom oss alla" ;-)
Sv: Revanschlusta
liepins:
det är ingen ölkagge..och jag är inte tjock...
jag är bara klädsamtfyllig...;0)
det är ingen ölkagge..och jag är inte tjock...
jag är bara klädsamtfyllig...;0)
Sv: Revanschlusta
gud:
Och skulle du springa med din bastanta ölkagge?;)
Jag ska ju till Timrå imorrn vettu.
Och skulle du springa med din bastanta ölkagge?;)
Jag ska ju till Timrå imorrn vettu.
Sv: Revanschlusta
liepins:
skulle du springa med din räkodlarkropp??
tror inte det lillen...snacka om att vara 2a...
ringer du mig i morgon när du slutar??
skulle du springa med din räkodlarkropp??
tror inte det lillen...snacka om att vara 2a...
ringer du mig i morgon när du slutar??
Sv: Revanschlusta
gud:
Oj vad lätt jag springer ifrån dig o gömmer mig;)
Skulle du inte upp imorrn förresten?
Oj vad lätt jag springer ifrån dig o gömmer mig;)
Skulle du inte upp imorrn förresten?
Sv: Revanschlusta
mysmi:
*host* och vart fick du luft ifrån...;0)
liepins...
hehe...jag hittar dig..lätt...
*host* och vart fick du luft ifrån...;0)
liepins...
hehe...jag hittar dig..lätt...
Sv: Revanschlusta
Dysso:
stanna hemma..hur mycket kostade stereon sa du...;0)
liepins...
det är några präster som är på väg
hem till dig...ta det lugnt..dom ska
bara driva ut det ond...;0)
stanna hemma..hur mycket kostade stereon sa du...;0)
liepins...
det är några präster som är på väg
hem till dig...ta det lugnt..dom ska
bara driva ut det ond...;0)
Sv: Revanschlusta
liepins:
"I got an offer I couldn't refuse" .. Typ.
Stereons nypris : 17000
Jag betalar: 5-6 tusen
Timrå får nog ta en vinst till .. Blir så mycket mer spännande på lördag då.. :P
"I got an offer I couldn't refuse" .. Typ.
Stereons nypris : 17000
Jag betalar: 5-6 tusen
Timrå får nog ta en vinst till .. Blir så mycket mer spännande på lördag då.. :P
Sv: Revanschlusta
liepins:
hehe
Gärna, fast då om jag ska åka med till Timrå får du nog stå för det där med att pröjsa :P .. Ska precis köpa en ny (jaja, begagnad) stereo .. :)
hehe
Gärna, fast då om jag ska åka med till Timrå får du nog stå för det där med att pröjsa :P .. Ska precis köpa en ny (jaja, begagnad) stereo .. :)
Sv: Revanschlusta
gud:
Det är helt klart värt att chansa!;)
Dysso! Häng med imorrn också för fasen!;)
Det är helt klart värt att chansa!;)
Dysso! Häng med imorrn också för fasen!;)
Sv: Revanschlusta
liepins:
detta är på gränsen till doping...Dysso är och förblir portad på alla Arenor som TIMRÅ IK spelar på...;0)
jag ringer någon dopingkontrollant...bara så du vet det..;0)
detta är på gränsen till doping...Dysso är och förblir portad på alla Arenor som TIMRÅ IK spelar på...;0)
jag ringer någon dopingkontrollant...bara så du vet det..;0)
Sv: Revanschlusta
Dysso: Du ska gå på lördag, sitta bredvid GUD ska du också göra, då behöver jag inte ens gå, för då vinner vi :)))
Sv: Revanschlusta
liepins, danoj:
Hade ni bara pröjsat en biljett åt mig så hade ni inte behövt ha någon "revanschlusta" .. ;)
Hade ni bara pröjsat en biljett åt mig så hade ni inte behövt ha någon "revanschlusta" .. ;)
Revanschlusta
Tycker att det är på tiden att vi byter tråd. Jensa gjorde en grej som han inte kan ta tillbaka. so what saker händer och man rår aldrig för konsekvenserna. Nog tjatat om den saken.
Tycker att VF.s backa måste spela mycket mognare uppe i Timrå på torsdag om dom skall ha en chans annrs så kommer dom att förlora igen. sådana misstag som backarna gjorde i egen zon SKA bara inte få hände. det är ganska dåligt gjort. Jag kan förstå att man kan göra det ett par gånger men inte hela tiden.
Nu är det dags att återigen visa musklerna och kämpa ner Timrå. Tyvärr måste jag säga så måste dom nog spela lite grishockey ett tag så att dom får upp skärpan igen.
Go VF ni tar det imorgon.
Tycker att VF.s backa måste spela mycket mognare uppe i Timrå på torsdag om dom skall ha en chans annrs så kommer dom att förlora igen. sådana misstag som backarna gjorde i egen zon SKA bara inte få hände. det är ganska dåligt gjort. Jag kan förstå att man kan göra det ett par gånger men inte hela tiden.
Nu är det dags att återigen visa musklerna och kämpa ner Timrå. Tyvärr måste jag säga så måste dom nog spela lite grishockey ett tag så att dom får upp skärpan igen.
Go VF ni tar det imorgon.
SÅ SANT