Semifinal 4:7
« Föregående · 526443 Till forumet
Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Tipset man kan ge är väl att ringa JK och fråga om det finns möjlighet att enbart boka biljetten hos dem. Här i Frölundas forum har vi svårt att svara på sådana saker. Klart är väl dock att några andra än JK:s biljetter är lika lätta att hitta som en AIK:are i en Djurgårdsklack.... :-)
Sv: Semifinal 4:7
Theodore: ja men du kan antagligen inte gå till Ticnet eller Scandinaviums biljettkassa och köpa biljetter. Sen finns det ju alltid bolag som fixar resor o redan köt biljetter.
Sv: Semifinal 4:7
perem8:
Inte enligt en tidningsannons. Där ingår bussresan också. Var i tidningen igår. Men ville köpa bara biljetten! Det andra kostar 500spänn pers!
Inte enligt en tidningsannons. Där ingår bussresan också. Var i tidningen igår. Men ville köpa bara biljetten! Det andra kostar 500spänn pers!
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l:
Jovisst är det så... Det räcker inte med att dom har mest folkmängd å rikstäckande lokal tv. haha
Men Frölunda visar vilka som är STÖRST BÄST å VACKRAST =)
Jovisst är det så... Det räcker inte med att dom har mest folkmängd å rikstäckande lokal tv. haha
Men Frölunda visar vilka som är STÖRST BÄST å VACKRAST =)
Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF:
Allt grundar sig väl i att de vill vara störst, bäst och vackrast - jämt och i allt.
Allt grundar sig väl i att de vill vara störst, bäst och vackrast - jämt och i allt.
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Det jag tycker är mest fascinerande är deras snack om supporterkultur... Men dom har ALDRIG fullsatt i globen. När det är fullsatt så är det dom gångerna dom mött AIK. Och så säger dom att vi skryter med våra derbyn på Ullevi i fotbollen.
Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF:
Ja, det är fascinerande det där hur dom kan ha så mycket åsikter om hur tyst det är. Trots att de aldrig är här. Dom får i alla fall vara bra många för att kunna höras i Borgen...
Ja, det är fascinerande det där hur dom kan ha så mycket åsikter om hur tyst det är. Trots att de aldrig är här. Dom får i alla fall vara bra många för att kunna höras i Borgen...
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Ja... så kan dom sluta å tjata om hur dött det är bara för att det kan låta tyst på radio å i tv. Kommer dom till borgen kommer dom bli chockade.
Sv: Semifinal 4:7
mok:
Om inte annat lär det höja stämningen i borgen. Alltid kul med några att hetsas mot:)
Om inte annat lär det höja stämningen i borgen. Alltid kul med några att hetsas mot:)
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Klart det e ju fredag p folk e lediga. Lite trist igår med typ 2 DIFare i borgen :)
Sv: Semifinal 4:7
Dragan 2k: Haha måste varit en upplevelse utöver det vanliga.. Speciellt med den där extra reklamen dom sätter på ovanpå den redan höga sargen. Snudd på ståplats.
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Haha. Det var en upplevelse må jag säga hehe. Begränsad sikt stod det på biljetten. Förstår ingenting. Jag såg sargen hur bra som helst
Sv: Semifinal 4:7
Dragan 2k:
Dom hålls tills motståndarlaget säger till. Du vet, det var därför du satt på rad 0 en gång;)
Dom hålls tills motståndarlaget säger till. Du vet, det var därför du satt på rad 0 en gång;)
Sv: Semifinal 4:7
mok:
Vad jag hört så arrangeras det en resa hit på fredag, så räknam med att dom biljetterna kommer utnyttjas.
Vad jag hört så arrangeras det en resa hit på fredag, så räknam med att dom biljetterna kommer utnyttjas.
Sv: Semifinal 4:7
mok: Hur ligger det till egentligen? Bortalagets supportrar har X antal platser bokade. Hur länge har man det?
Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Ståplats kostar 280pix vad jag vet bara att ligga på luren o försöka få biljett dit annars som någon sade kolla med Järnkaminerna för dom har 157 biljetter men dom kommer knappast....
Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Eller en skitdyr svartabörsenbiljett utanför arenan.... Sorgligt att folk skall sko sig på det viset....
Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF: Visst är det så eller rättare sagt det borde väl vara så. Fast kanske har Järnkaminerna några biljetter till salu?
Sv: Semifinal 4:7
Theodore:
Ditt hopp står väl till Djurgården då, att du köper via supporterklubben och således hamnar på bortaläktaren.
Ditt hopp står väl till Djurgården då, att du köper via supporterklubben och således hamnar på bortaläktaren.
Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Tänkte du boka biljetter till match 4 dvs match 2 i Göteborg. Den är slutsåld för längesen. Långt innan det var klart att Djurgården var klara som motståndare.
Semifinal 4:7
Vet nån vart den 4matchen spelas i Göteborg?
Frölundaborg eller Scandinavium??
Och vad kostar biljetterna???
Tänkte boka biljetter.
Frölundaborg eller Scandinavium??
Och vad kostar biljetterna???
Tänkte boka biljetter.
« Föregående · 526443
Jag är faktiskt mer allvarlig än du tror.