Semifinal 4:7
Tack gode gud...
Tack gode gud, tänk om vi hade åkt dit för det nu. Då hade ju hela säsongen varit förstörd!
Jag fattar inte hur dom tänker på den där avdelningen. Han är alltså helt allvarlig när han skriver det, man blir ju rädd.
Ingen som vågar gå händelserna i förväg??
Have no fear
Heffe is here !
8-1 till INDIANERNA !
Ja det är ju det som är komiskt, att snubben är allvarlig :-)
Vid vinst ikväll avgör vi på fredag, garanterat.
Hoppas Theodore har en sämre kväll än sist i Göteborg, även om jag tycker att fler av avsluten han räddade var skott som kom mitt i magen på honom.
Vill skänka ett tack till Posten som såg till att jag fick min box i tid så nu ska det sittas ned i soffan med dricka å snacks tillsammans med Lasse Granqvist & L-G Jansson i Radiosporten å Canal+ på Teven. Hockeyn när den är som bäst (när det inte e live).
Kämpa på som senast så går Påskmusten snart ur Djurgårdskillarna. Snart bara Theodore som orkar stå emot i Djurgården och han kan inte ta allt det är en omöjlighet. Så där ja... Nu ska det laddas.
Frööö-luuuuun-daaaaaa
Skärpning nu för f*n!
Dessutom misstänker jag att grabbarna får höra ett och annat av Janne och Stephan. Mer Frölundadominans på hemmaplan och möjlighet att spela mer avslappnat med 3-0 i matcher.
Det slutar 3-0 till Frölunda!!!
NU släpper det. Ett par baljor ramlar in, ut med Theodore och in med asplövet Wanhainen.
5-1!
Det är mitt råd, och man lever efter sina egna råd annars så kan man inte ge dom... Så ikväll blir det Diamond and Dogs, 3 för 1 :) Ha de gött gubbs
PS kanske ses där, alla som kommer dit kan ju skrika frölunda i baren så jag vet vilka ;)
Nu är det ungefär 8 timmar till nedsläpp om jag räknat rätt och det känns som en Dif genomklappning.
Hörde några skrika FRÖLUNDA i baren igår... Jag gjorde det när jag satt vid ett av spel borden.... Någon som var där???
Ha en bra Fredag
Idag får Djurgården ta golfsemester.
Hoppas även att Sami Salo eller Påhlsson limmar fjanten Toresen emot plexit så han fastnar där.
Mot final!
Tre timmar kvar!
Alfredsson matchens dominant, silka mål han gjorde!
Jonas Johnson ska åka hem å skämmas, sämst på plan, titta på situationen som föranledde DIF:s 3-3 mål...juniortakter!
Henke visade ju att han är mänsklig också! Inte i går han släpte in 4 mål ;)
Kanske är bra att hålla matchtempot uppe till finalen i alla fall?
GULDET SKA HEM, GO VF GO!!!!
Och vad är detta med att inte våga lossa bössan, SKJUT MER ! Och sen måste det ju finnas någon som kan ställa sig o störa framför kassen...
Affe är riktigt dominant, och som sagt, en hemma match till är inte dumt :)
ja men de har ju sig själva att skylla, Vf spelade inte alls som man vant sig att se dem spela!
Vad jag menade var att publiken har ju inte direkt blivit bortskämda med dåliga insatser och då kanske de låter sin frustration gå ut över domaren, jag tycker han var rätt ok ändå men han kan säkert bättre
mok: Så du tycker inte att det kan beskrivas som att man skämmer ut sig om man kastar in saker på isen? Det var ju inte EN flaska som slängdes in, direkt. Jodå, det har garanterat hänt värre saker tidigare, men att låtsas som att detta inte är nånting att ens ta notis om är väl bara fånigt.
[Här blir det mest liv för att det aldrig brukar hända]?? Nej, säkert inte i Frölundaborg, då man väl i regel bara spelar ES-hockey där högst två till tre ggr/år. Nog har detta säkert hänt i huvudarenan Scandinavium tidigare..?
Vad har hänt i Scaninavium? Ett pappersflyg som seglat in :) Hehe nej så segt när saker skall kastas in men tror vi är förskonade från detta om man jämför med många andra arenor.
Kan det vara så att trots att Ni förlorade så kanske kassören i Frölunda Indians gnuggar sina händer och ler över ännu en utsålda arena och mer pengar in på kontot lixom...? Men Ni tar dem i alla dagar i veckan ändå utom just i går då...;-)
FORZA TIK.......alltid, alltid.......
Jag är faktiskt mer allvarlig än du tror.