Semifinal 4:7
Det är mitt råd, och man lever efter sina egna råd annars så kan man inte ge dom... Så ikväll blir det Diamond and Dogs, 3 för 1 :) Ha de gött gubbs
PS kanske ses där, alla som kommer dit kan ju skrika frölunda i baren så jag vet vilka ;)
Nu är det ungefär 8 timmar till nedsläpp om jag räknat rätt och det känns som en Dif genomklappning.
Hörde några skrika FRÖLUNDA i baren igår... Jag gjorde det när jag satt vid ett av spel borden.... Någon som var där???
Ha en bra Fredag
Idag får Djurgården ta golfsemester.
Hoppas även att Sami Salo eller Påhlsson limmar fjanten Toresen emot plexit så han fastnar där.
Mot final!
Tre timmar kvar!
Alfredsson matchens dominant, silka mål han gjorde!
Jonas Johnson ska åka hem å skämmas, sämst på plan, titta på situationen som föranledde DIF:s 3-3 mål...juniortakter!
Henke visade ju att han är mänsklig också! Inte i går han släpte in 4 mål ;)
Kanske är bra att hålla matchtempot uppe till finalen i alla fall?
GULDET SKA HEM, GO VF GO!!!!
Och vad är detta med att inte våga lossa bössan, SKJUT MER ! Och sen måste det ju finnas någon som kan ställa sig o störa framför kassen...
Affe är riktigt dominant, och som sagt, en hemma match till är inte dumt :)
ja men de har ju sig själva att skylla, Vf spelade inte alls som man vant sig att se dem spela!
Vad jag menade var att publiken har ju inte direkt blivit bortskämda med dåliga insatser och då kanske de låter sin frustration gå ut över domaren, jag tycker han var rätt ok ändå men han kan säkert bättre
mok: Så du tycker inte att det kan beskrivas som att man skämmer ut sig om man kastar in saker på isen? Det var ju inte EN flaska som slängdes in, direkt. Jodå, det har garanterat hänt värre saker tidigare, men att låtsas som att detta inte är nånting att ens ta notis om är väl bara fånigt.
[Här blir det mest liv för att det aldrig brukar hända]?? Nej, säkert inte i Frölundaborg, då man väl i regel bara spelar ES-hockey där högst två till tre ggr/år. Nog har detta säkert hänt i huvudarenan Scandinavium tidigare..?
Vad har hänt i Scaninavium? Ett pappersflyg som seglat in :) Hehe nej så segt när saker skall kastas in men tror vi är förskonade från detta om man jämför med många andra arenor.
Kan det vara så att trots att Ni förlorade så kanske kassören i Frölunda Indians gnuggar sina händer och ler över ännu en utsålda arena och mer pengar in på kontot lixom...? Men Ni tar dem i alla dagar i veckan ändå utom just i går då...;-)
FORZA TIK.......alltid, alltid.......