Silly Season 09/10
« Föregående · 1185193 Till forumet
Sv: Silly Season 09/10
JBlom: Mja, bekräftas också på Frölundas hemsida, så det känns väl rätt klart ;).
Länkar:
http://www.frolundaindians.com/sv/frolunda/nyheter/a-laget/christian-backman-till-frolunda-indians/
http://www.frolundaindians.com/sv/frolunda/nyheter/a-laget/christian-backman-till-frolunda-indians/
Sv: Silly Season 09/10
Bäckman bildar backpar tillsammans med Lehtonen, känns helt ok. Mäntymaa lirar troligtvis inte, så då har vi väl i övrigt:
Hedman/Niskala
Viklund/Larsen.
Hedman/Niskala
Viklund/Larsen.
Sv: Silly Season 09/10
Poffa:
Ja om man läser artikeln står det "en liten bomb"
Skulle Uffe på kicken efter 8 omgångar så vore det en stooor bomb;)
Ja om man läser artikeln står det "en liten bomb"
Skulle Uffe på kicken efter 8 omgångar så vore det en stooor bomb;)
Sv: Silly Season 09/10
Förkylningen som går i truppen skördar nu offer 4 och 5, Lehtonen och Lasu. Ville, Philly och Pastorn skadade. Peter Andersson tar en backplats, det gör säkert Mike också. Inga optimala förutsättningar direkt, vi har ju "nytt" lag till varje match.
Sv: Silly Season 09/10
Kudroc lämnar.
Hedman eventuellt till Finland.
Det rör på sig.
Blir några spännande timmar framför oss.
Ett nytt inlägg från min sida. Det var ett tag sedan.
Sv: Silly Season 09/10
Dragan 2k: Att Kudroc lämnar var nog mer än väntat. Det borde finnas bertydligt bättre backar att hitta, även bland de som "är över", s.a.s. Då kan ju dessutom Kudroc finna andra objekt vad gäller sin så omtalade "klubbhantering"...
Sv: Silly Season 09/10
Klinth: Det lär det väl vara, eller bli? Hette det inte någonstans att han var "skyttekung"?
Sv: Silly Season 09/10
Dream Team: Haha. Skyttekungen och guldhjälten:-)
Jag hade hoppats på en ytter som kunde spetsat till vår offensiv som är lidande.
Men det kanske kommer till nästa säsong.
Jag hade hoppats på en ytter som kunde spetsat till vår offensiv som är lidande.
Men det kanske kommer till nästa säsong.
Sv: Silly Season 09/10
Dragan 2k: Jag är nöjd, detta innebär att jag får användning för min 58 Karlssontröja igen=)
Sv: Silly Season 09/10
lu93rowa: Tur att han fick revanschera sig med att göra mål med 6 sekunder kvar. Puss på dig Bäckman!
Sv: Silly Season 09/10
Linnea: Konsigt. Har fortfarande ett leende på läpparna sedan igår. Sådana där mål får vi aldrig in i slutsekunderna ju. Det var en smått euforisk känsla som uppkom och fortfarande sitter i.
Det kan man leva på under OS uppehållet.
Det kan man leva på under OS uppehållet.
Sv: Silly Season 09/10
Dragan 2k: Spelarna såg nästan ut att fira sm-guld efter det målet. Vilken glädje, känns bra inför framtiden om de fortsätter visa samma känslor.
Sv: Silly Season 09/10
skalpjägaren: Nån Pikkadoll får ni inte nästa år!! Hyvvää Picca!!
Länkar:
MODO Hockey - Nyheter
MODO Hockey - Nyheter
« Föregående · 1185193