skandal??!!
237755 · Nästa » Till forumet
Sv: skandal??!!
Klinth: Tvärtom. Hmm, låt mig se nu. 12000 tomma platser av 400. Nej detta får jag inte ihop riktigt...
Sv: skandal??!!
FreddanVF: håller inte med alls där, i SÖndags tycker jag att Djurgården hade bäst publik av alla
Sv: skandal??!!
Klinth:
Det är ju faktiskt så att för att det skall vara fullt på matchen så måste ju motståndarlaget ha fullt på sin sektion också, TIK hade inte fullt på sina två hemmamatcher heller men det beror på att det var lit tilresta "fulingar"
Nu vet jag ju inte i och för sig hurt många biljetter MoDo hade fått.
Det är ju faktiskt så att för att det skall vara fullt på matchen så måste ju motståndarlaget ha fullt på sin sektion också, TIK hade inte fullt på sina två hemmamatcher heller men det beror på att det var lit tilresta "fulingar"
Nu vet jag ju inte i och för sig hurt många biljetter MoDo hade fått.
Sv: skandal??!!
danne147: 400 tomma platser av ca 12000, så himla farligt är ju inte det. Hade det däremot varit tvärt om så hade jag förstått eran diskussion bättre....
Sv: skandal??!!
ribba9: När jag köpte mina serie/medlems-biljetter på torsdagen var det slutsålt.Men det lär ha kommit återbud senare och då trodde de som inte fått biljetter att det var slutsålt.Det är min teori iaf!
Sv: skandal??!!
Los Lobos: Javisst men media skrev faktiskt att det var slutsålt och det var det ju inte eller hur?
Sv: skandal??!!
Dragan 2k: ja det tror jag me...det va ju fullt fem-sex gånger i rad och en avgörande kvartsfinal så e det inte fult....konstigt...=)
Sv: skandal??!!
ribba9: Anledningen varför det inte var fullt i Scandinavium i söndags berodde nog helt enkelt på att det inte kom tillräckligt med folk... :)
Sv: skandal??!!
Los Lobos: Det var pressens fel. Dom sa ju t.o.m på Canal plus att VF ledningen var arga för att pressen skrivit att det var fullsatt när så inte var fallet.
Sv: skandal??!!
Dragan 2k: ja det e ju sorgligt.....men varför va det inte fullt i scandinavium i söndag??
Sv: skandal??!!
FreddanVF: ja det e ju egentligen sorgligt att sveriges huvudstad inte kan fylla globen under ett slutspel....
Sv: skandal??!!
HENKEBUS: Bara hoppas att tråkiga Djurgården åker ut idag då. Slipsarna bestämmer tydligen i Globen. Och så har dom ju bara 8 800 i snitt i slutspelet. Hockeyn är död i Stockholm.
Sv: skandal??!!
HENKEBUS: Det har varit mycket snack om att förbjuda Goa Gubbars trummor i Scandinavium också... Fast det några år sedan.
Då får de väl gå på Serie-matcher då? ;-))
O när alla andra försvar är slut/omkullkastade, då kommer det:
'Avundsjuka mot Stockholm!'
Ridå....