Link: Usch jag skakar av nervösitet. Snacka om nervpirrigt.
Snart dax!!
« Föregående · 256211 Till forumet
Sv: Snart dax!!
mysmi:
gå du o lägg dig..ni vinner med 5 - 4
och förlorar du så får du bjuda på lunch i morgon..;0)
gå du o lägg dig..ni vinner med 5 - 4
och förlorar du så får du bjuda på lunch i morgon..;0)
Sv: Snart dax!!
gud: säger gud att Frölunda vinner så gör vi väl det ;)......gott det ska bli med lunch då :)...
Sv: Snart dax!!
mysmi: du kanske ska lägga dig.. men du kn la ha en radio på och lyssna på den tills du somnar?
Sv: Snart dax!!
usch det var precis detta som inte fick hända. nu känns det som färjestad går stärkt ut ut detta.
men å andra sidan, så trodde jag att fbk skulle ta över i andra men jag hade ett väldigt skönt fel, hoppas på lika skönt fel nu och en riktig femfyra (i brist på femetta)
men å andra sidan, så trodde jag att fbk skulle ta över i andra men jag hade ett väldigt skönt fel, hoppas på lika skönt fel nu och en riktig femfyra (i brist på femetta)
Sv: Snart dax!!
cj80: jag tror detta kan sluta precis hur som hellst men det mesta talar nog tyvärr förr färjestad. Frölunda tycker jag dock har enklare ett skaffa sig heta lägen
« Föregående · 256211