STORBILD, ÖLTÄLT O.D
« Föregående · 231034 Till forumet
Sv: STORBILD, ÖLTÄLT O.D
HENKEBUS: sicken himla bra ide :), det kunde väl göteborg & c/o göra...eller?
Sv: STORBILD, ÖLTÄLT O.D
HENKEBUS:
Jaja och här diskuteras det ishockey för fulla muggar :-) *S*
Jaja jag är inte förvånad att ni inte har nåt bättre för er....
Jaja och här diskuteras det ishockey för fulla muggar :-) *S*
Jaja jag är inte förvånad att ni inte har nåt bättre för er....
« Föregående · 231034
Det LÄR nog bli knôkafult ändå,,,
Vore kul ,, då det är bortamatch att få lite feststämning här i byn,,,,