STORBILD, ÖLTÄLT O.D
« Föregående · 231034 Till forumet
Sv: STORBILD, ÖLTÄLT O.D
HENKEBUS: sicken himla bra ide :), det kunde väl göteborg & c/o göra...eller?
« Föregående · 231034
Det LÄR nog bli knôkafult ändå,,,
Vore kul ,, då det är bortamatch att få lite feststämning här i byn,,,,