Hörde på radion idag att Malmösupparna hade vänt ryggen till spelarna när de åkte för att tacka dem för stödet....*hmpfr*..sicket stöd! Pisnsamt säger jag bara!
Supporterstöd
« Föregående · 320187 Till forumet
Sv: Supporterstöd
Klinth: ja, verkligen!Snacka om medgångssuppar.......jag saknar ord till den dåliga stil de visat :-/
« Föregående · 320187