Klinth: ja, verkligen!Snacka om medgångssuppar.......jag saknar ord till den dåliga stil de visat :-/
Supporterstöd
320189 · Nästa » Till forumet
Supporterstöd
Hörde på radion idag att Malmösupparna hade vänt ryggen till spelarna när de åkte för att tacka dem för stödet....*hmpfr*..sicket stöd! Pisnsamt säger jag bara!