Thoresen
« Föregående · 526928 Till forumet
Sv: Thoresen
danoj:
Nu skall jag inte ge mig in i en pajkastning, men inte åka skridskor ?
Espen försöker tackla Niklas Andersson som påpassligt flyttar på sig och Espen åker in i sargen med huvudet före.
Nikla må vara "oskyldig" till just sista incidenten men i allra högsta grad skyldig till att det blev som det blev eftersom han själv passade på att dela ut en mycket ful crosschecking mot huvudet på Espen i anfallet innan.
Att sean Thorsen väljer att skylla sitt eget tilltag på att det skulel vara en hämd för Espens skada tycker jag självter sig milt sagt dumt.
Nu skall jag inte ge mig in i en pajkastning, men inte åka skridskor ?
Espen försöker tackla Niklas Andersson som påpassligt flyttar på sig och Espen åker in i sargen med huvudet före.
Nikla må vara "oskyldig" till just sista incidenten men i allra högsta grad skyldig till att det blev som det blev eftersom han själv passade på att dela ut en mycket ful crosschecking mot huvudet på Espen i anfallet innan.
Att sean Thorsen väljer att skylla sitt eget tilltag på att det skulel vara en hämd för Espens skada tycker jag självter sig milt sagt dumt.
Sv: Thoresen
Frasse:
Okey. Andersson gör ett ful sak på Espen, som i sin tur skall "hämnas". Då ramlar han in i sargen och skadar sig. Hur i hela världen kan man beskylla Andersson för att vara delaktig i Knutsens skada som då alltså INTE uppstod vid Anderssons tilltag??
Logiken i fallet är obegriplig.
Okey. Andersson gör ett ful sak på Espen, som i sin tur skall "hämnas". Då ramlar han in i sargen och skadar sig. Hur i hela världen kan man beskylla Andersson för att vara delaktig i Knutsens skada som då alltså INTE uppstod vid Anderssons tilltag??
Logiken i fallet är obegriplig.
Sv: Thoresen
"Frasse: Nikla må vara "oskyldig" till just sista incidenten men i allra högsta grad skyldig till att det blev som det blev eftersom han själv passade på att dela ut en mycket ful crosschecking mot huvudet på Espen i anfallet innan."
Hahaha du kan ju inte mena allvar eller hur? Har han hjärnskakning när han fått crosscheckingen så åker han väl knappast skridskor över hela rinken å försöker ge igen. Har man hjärnskakning så mår man fan så illa å ligger ned ett tag för allt snurrar. Har du inte fått hjärnskakning nån gång eller? Kolla hur det gick med Foppa.
Thoressen må vara bra i vissa lägen men det sista han gjorde bevisar ju bara dumheten hos honom. Sen undrar jag vem var det egentligen som åkte på smällen? Niklas Andersson eller Pebben? På TV intervjuade dom ju Pebben som sa att han vart förbannad efter slutsignalen på Thoressen. Var det för det han gjorde på Nicke då eller?
Och.. Innebär Game Misconduct att Thoressen är avstängd i sista matchen? eller var dom 27 minuter han fick bara statistik?
Hahaha du kan ju inte mena allvar eller hur? Har han hjärnskakning när han fått crosscheckingen så åker han väl knappast skridskor över hela rinken å försöker ge igen. Har man hjärnskakning så mår man fan så illa å ligger ned ett tag för allt snurrar. Har du inte fått hjärnskakning nån gång eller? Kolla hur det gick med Foppa.
Thoressen må vara bra i vissa lägen men det sista han gjorde bevisar ju bara dumheten hos honom. Sen undrar jag vem var det egentligen som åkte på smällen? Niklas Andersson eller Pebben? På TV intervjuade dom ju Pebben som sa att han vart förbannad efter slutsignalen på Thoressen. Var det för det han gjorde på Nicke då eller?
Och.. Innebär Game Misconduct att Thoressen är avstängd i sista matchen? eller var dom 27 minuter han fick bara statistik?
« Föregående · 526928
När han dessutom säger att det var Niklas Andersson som fick Espen skadad under säsongen så är det verkligen dags att kamma sig, eller har han sina ögon i arslet?