Thoresen
« Föregående · 526928 Till forumet
Sv: Thoresen
danoj:
Nu skall jag inte ge mig in i en pajkastning, men inte åka skridskor ?
Espen försöker tackla Niklas Andersson som påpassligt flyttar på sig och Espen åker in i sargen med huvudet före.
Nikla må vara "oskyldig" till just sista incidenten men i allra högsta grad skyldig till att det blev som det blev eftersom han själv passade på att dela ut en mycket ful crosschecking mot huvudet på Espen i anfallet innan.
Att sean Thorsen väljer att skylla sitt eget tilltag på att det skulel vara en hämd för Espens skada tycker jag självter sig milt sagt dumt.
Nu skall jag inte ge mig in i en pajkastning, men inte åka skridskor ?
Espen försöker tackla Niklas Andersson som påpassligt flyttar på sig och Espen åker in i sargen med huvudet före.
Nikla må vara "oskyldig" till just sista incidenten men i allra högsta grad skyldig till att det blev som det blev eftersom han själv passade på att dela ut en mycket ful crosschecking mot huvudet på Espen i anfallet innan.
Att sean Thorsen väljer att skylla sitt eget tilltag på att det skulel vara en hämd för Espens skada tycker jag självter sig milt sagt dumt.
Sv: Thoresen
Frasse:
Okey. Andersson gör ett ful sak på Espen, som i sin tur skall "hämnas". Då ramlar han in i sargen och skadar sig. Hur i hela världen kan man beskylla Andersson för att vara delaktig i Knutsens skada som då alltså INTE uppstod vid Anderssons tilltag??
Logiken i fallet är obegriplig.
Okey. Andersson gör ett ful sak på Espen, som i sin tur skall "hämnas". Då ramlar han in i sargen och skadar sig. Hur i hela världen kan man beskylla Andersson för att vara delaktig i Knutsens skada som då alltså INTE uppstod vid Anderssons tilltag??
Logiken i fallet är obegriplig.
« Föregående · 526928
När han dessutom säger att det var Niklas Andersson som fick Espen skadad under säsongen så är det verkligen dags att kamma sig, eller har han sina ögon i arslet?