TV4 - vilket fiasko!
« Föregående · 223950 Till forumet
Sv: TV4 - vilket fiasko!
danne147:
Själv tycker jag det borde mycket bättre om man t.ex singlat slat om det. Mycket rättvisare... Eller som du säger, att ledaren får välja motsåndare...
Själv tycker jag det borde mycket bättre om man t.ex singlat slat om det. Mycket rättvisare... Eller som du säger, att ledaren får välja motsåndare...
Sv: TV4 - vilket fiasko!
eddie1:
Lite så...
Lite väl stora lappar för att vara lotter också... det ska ju vara i sådan storlek att de är helt gömda när man drar dem..
Lite så...
Lite väl stora lappar för att vara lotter också... det ska ju vara i sådan storlek att de är helt gömda när man drar dem..
Sv: TV4 - vilket fiasko!
Cc: jo precis:)men det är bara o slå modo o jag är nästan söket på att vi gör det vi har ett starkare lag..men jag tror det blir 4-3 i matcher så jämnt blir det..
« Föregående · 223950
Jag vill dock i år igen påpeka TV4:as lotterifusk!
Som ni flesta säkert såg och hörde försa sig mannen till vänster i TV-rutan. "Det blir Lul..." hörde man strax innan han ens rörde lappen som skulle utse Timrå:s motståndare! Uppgjort på långa vägar är min starka uppfattning! Vilket fiasko - TV4!
Ska det vara lottning ska det vara fair! Det är väl omöjligt så länge TV4 har hand om det!?!
Jag tycker att ettan ska få välja mellan 7:an och 8:an och så vidare. Typ som i handbollen!