Vår TUR
« Föregående · 249768 Till forumet
Sv: Vår TUR
Dragan 2k: Är det verklgen tjusningen med sporten? Att behöva dunka i sig lugnande avsett för stora, galna elefanthannar?
Timrå är äckligt bra, och dom ger Frölunda stora darren, det är uppenbart. Det toklåser sig för lirarna på hemmaplan... Arrgghhh, jag blir snart tokig på det här.... Dags för en ny lugnande spruta tror jag.... Ahhhhh.. Lallalallalalallalalalalllallaaallalalallalalala...
Timrå är äckligt bra, och dom ger Frölunda stora darren, det är uppenbart. Det toklåser sig för lirarna på hemmaplan... Arrgghhh, jag blir snart tokig på det här.... Dags för en ny lugnande spruta tror jag.... Ahhhhh.. Lallalallalalallalalalalllallaaallalalallalalala...
« Föregående · 249768
Vi har haft tur sen den här serien startade, vi har haft tur att gå så långt som vi gjort o Socker Conny har rätt liksom alla som mött oss i år, nämligen att dom som har haft oturen att förora mot oss har gjort sin sämsta match varje gång.
VF ÄR bättre dom SKA vinna mot oss men vi har haft tur trots att domaren håller på VF, VF har gjort sin sämsta match varje gång dom nu har loosat mot oss.
Guld Conny har inte fel, vi är sämst! Men vi har haft TUR, TUR att lyckats betvinga VF.
Men ikväll är turen slut eller så är den inte det, det kanske är VÅR TUR!!!