VF -DIF
« Föregående · 984324 Till forumet
Sv: VF -DIF
Angående omröstningen till höger (Vilken lagkapten...) så anser jag att de som INTE röstar på Broström är förpubertala snorvalpar.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
« Föregående · 984324
DIF på besök och en måste vinst känns det som, sådanna som vi har sådär lätt för hittills om man säger så.
Men tippar 4-2.