Vf-Tik
« Föregående · 209464 · Nästa » Till forumet
Sv: Vf-Tik
BORÅSINDIAN: N.Andersson, Kallio och Johnson funkar ju kanon!
M.Anderson, Carna och Ström är rutinerade och nätar när det behövs, känns det som ;-)
Joel, Kahnberg och Tolsa behöver kvickna till, precis som du skrev.
Vänta bara tills Esbjörs, Steen och Jensa börjar hitta varandra på allvar, där finns det kapacitet.
Vilka kedje-formationer!!! Fy satan vad bra dom är!!!
Och taskig backuppställning har vi ju också ;-)
Och målvakterna då!!!!!
M.Anderson, Carna och Ström är rutinerade och nätar när det behövs, känns det som ;-)
Joel, Kahnberg och Tolsa behöver kvickna till, precis som du skrev.
Vänta bara tills Esbjörs, Steen och Jensa börjar hitta varandra på allvar, där finns det kapacitet.
Vilka kedje-formationer!!! Fy satan vad bra dom är!!!
Och taskig backuppställning har vi ju också ;-)
Och målvakterna då!!!!!
Sv: Vf-Tik
Frasse99: Färjestad som seriesegrare? Nej nej..de går under tack vare sin skeva ungdomssatsning=)*IRONI*
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Vf-Tik
Samen: jag kan inte ansvara för hans handlingar men han hade iaf anledning till att vara lite kaxig du kommer här lite då då och skriver patetiska saker som:
"ni åker ut i kvarten"
"Göteborg e sveriges rövhåll"
"jag har aldrig gillat folk fårn götet"
TRO JAG DET SÅ SNÄLL OCH TREVLIG SOM DU ÄR.
"ni åker ut i kvarten"
"Göteborg e sveriges rövhåll"
"jag har aldrig gillat folk fårn götet"
TRO JAG DET SÅ SNÄLL OCH TREVLIG SOM DU ÄR.
Sv: Vf-Tik
Samen: Vad sägs om att släppa matchen nu. Det var länge ett tag sedan matchen gick. Tror inte att någon av supportrarna till vare sig Leksand eller Frölunda är nöjda med den matchen när det gäller underhållningen. Vi är givetvis nöjda med poängen.
Men som sagt. Kämpa vidare mot er slutspelsplats så kanske vi möta framåt i en eventuell kvartsfinal. Att sitte och sia hur den serien går nu är meningslös. Ta er dit först så kan vi ta en sådan match senare.
I vår gästbok försöker vi hålla en någonlunda seriös form av diskussion. Vad som sägs i andra forum är ingenting du kan belasta oss för. Ta itu med det på det forumet istället. Detta skapar enbart onödig irritation mellan våra supporterskaror.
Men som sagt. Kämpa vidare mot er slutspelsplats så kanske vi möta framåt i en eventuell kvartsfinal. Att sitte och sia hur den serien går nu är meningslös. Ta er dit först så kan vi ta en sådan match senare.
I vår gästbok försöker vi hålla en någonlunda seriös form av diskussion. Vad som sägs i andra forum är ingenting du kan belasta oss för. Ta itu med det på det forumet istället. Detta skapar enbart onödig irritation mellan våra supporterskaror.
« Föregående · 209464 · Nästa »
Är det något niklas gör i vf så är det ju mål.