Inlägg: 1159779
Svarskommentarer
Sv: The Players 2009
Gidde: Vilket otroligt inspel på 15:e. Ingen har varit så nära flagg på hela dagen. Och precis som kommentatorerna säger, stort beröm till hans caddie Fanny Sunesson.
Japp, han spelar fortsatt grymt bra!!
Go Henrik!