Inlägg: 1262278
Svarskommentarer
Sv: Golf i allmänhet...
Utan ett enda slag på rangen under våren la man upp bollen mitt på fairway på hål 1 på Veckefjärden igår eftermiddag. En aning slice bara.
9 hål spelades. Banan riktigt fin. Dock var greenerna en aning mer långsamma än vad EB-banorna i Uppsala var i helgen.
Sv: Golf i allmänhet...
Poffa:
Härligt att höra, jag och en jobbarkompis kunde inte hålla oss och åkte ner till Tierp och spelade på Örbyhus i söndags, en trevlig bana.
Är sugen på att testa Bro-Hof i år, den ser underbar ut, Har du lirat där?
Härligt att höra, jag och en jobbarkompis kunde inte hålla oss och åkte ner till Tierp och spelade på Örbyhus i söndags, en trevlig bana.
Är sugen på att testa Bro-Hof i år, den ser underbar ut, Har du lirat där?
TIKbiff: Norrfällsviken öppnar kanske i helgen, Veckefjärden planerar att öppna nästa fredag. Veckefjärden öppnade korthålsbanan förra veckan. Puttom tror att de kan öppna 17:e maj.