Ska tillbringa en vecka ner i Småland i sommar i trakterna runt Vimmerby. Tips på bra och trevlig bana önkas.
Inlägg: 1371300
Svarskommentarer
Sv: Golf i allmänhet...
bj21: Den som passar dig bäst är nog Vimmerby GK. En 6-håls korthålsbana;)
Greenfee: Ett varv (sex hål) vuxen: 60 kr, Tre varv (18 hål), 100 kr
www.vimmerbygk.se/
Lycka till!
Annars har du
http://www.tobogk.com...x?pageId=1
18 hål. Ligger ca milen söder om Vimmerby.
Gullringen
http://www.gullringen.../index.htm
9-håls korthålsbana 1-2 mil norr om Vimmerby.
Ser trevlig ut på bilderna.
Greenfee: Ett varv (sex hål) vuxen: 60 kr, Tre varv (18 hål), 100 kr
www.vimmerbygk.se/
Lycka till!
Annars har du
http://www.tobogk.com...x?pageId=1
18 hål. Ligger ca milen söder om Vimmerby.
Gullringen
http://www.gullringen.../index.htm
9-håls korthålsbana 1-2 mil norr om Vimmerby.
Ser trevlig ut på bilderna.
Redigerad kommentar
Sv: Golf i allmänhet...
bj21: Då rekommenderar jag Sollefteå GK. Eller Veckefjärdens GC. Sörfors är också rolig.
+ 1