Gidde: Hahahaha lugn jag bara retas lite inget ont om d!
Inlägg: 1385379
Svarskommentarer
Sv: Golf i allmänhet...
Imorgon gör jag säsongpremiär. ÖKA-golfen på Puttom. Blir säkert en höjdare och jag satsar på att förbättra mig från ifjol då jag blev sist!