Ser ut att finnas en del glada golfare även bland HS medlemmar. Själv har jag spelat i bra precis 10 år nu och har ett HCP på 17,2. Medlem i Mora GK.
Vad har HS golfarna för HCP?
« Föregående · 592171 Till forumet
Sv: Vad har HS golfarna för HCP?
Gidde: Ja. Och du har ganska mkt lägre än mig också. Men jag jobbar på och höjer bangolf hcp i samma utsträckning som jag sänker det andra;)
« Föregående · 592171