BRYNÄS-HV71
« Föregående · 53774 Till forumet
Sv: BRYNÄS-HV71
Eller så åker ni på rådäng en gång till av ett HV som tycks ha hittat formen igen. Matchen igår var det bästa jag sett HV spela sen innan jul, och i sista matchen innan uppehållet finns inga spärrar.
Grabbarna har andraplatsen inom räckhåll så motivation saknas inte. Rådäng tror jag dock inte att det blir för något av lagen, men kanske en 2 måls vinst för bortalaget?
Grabbarna har andraplatsen inom räckhåll så motivation saknas inte. Rådäng tror jag dock inte att det blir för något av lagen, men kanske en 2 måls vinst för bortalaget?
Sv: BRYNÄS-HV71
det har gått lite såder nu på slutet för er efter liv skadade sig så värkar det som han tappade lite av sin form
Sv: BRYNÄS-HV71
Ja han har ju bara hållit nollan i en match efter det...
Enda plumpen är väl Malmö matchen, annars ganska normalt? Tycker knappast man kan skylla den sviktande formen på Liv.
Enda plumpen är väl Malmö matchen, annars ganska normalt? Tycker knappast man kan skylla den sviktande formen på Liv.
Sv: BRYNÄS-HV71
Han får väll ta och göra några "livräddningar" mot brynäs.
Tycker föresten att Liv skulle vara tredje målis i OS istället för Tellqvist som tydligen inte varit nån hitta borta i amerika han är juh inte ens förstemålis i farmarlaget.
Tycker föresten att Liv skulle vara tredje målis i OS istället för Tellqvist som tydligen inte varit nån hitta borta i amerika han är juh inte ens förstemålis i farmarlaget.
« Föregående · 53774
Matchen imorgon kommer att sluta 6-2 till Brynäs!