fan vi måste vinna hemma idag krossa Brynäsarna nu
Det blir kanske en trevlig match...?
35633 · Nästa » Till forumet
Sv: Det blir kanske en trevlig match...?
Problemet är väl att vi har för många ställen att skriva på. Prova något av följande om du vill ha lite livligare diskussion:
www.northbanks.nu
www.hv71.se
www.hvfantasten.com
www.northbanks.nu
www.hv71.se
www.hvfantasten.com
Sv: Det blir kanske en trevlig match...?
För eran skull så hoppas jag att laget är bättre än klacken.. Det här är ju pinsamt... Skriver ni aldrig i gästboken eller?