Undrar om ni ser fram emot HV-VF? Det gör jag...
Det blir kanske en trevlig match...?
« Föregående · 35213 Till forumet
Sv: Det blir kanske en trevlig match...?
För eran skull så hoppas jag att laget är bättre än klacken.. Det här är ju pinsamt... Skriver ni aldrig i gästboken eller?
Sv: Det blir kanske en trevlig match...?
Problemet är väl att vi har för många ställen att skriva på. Prova något av följande om du vill ha lite livligare diskussion:
www.northbanks.nu
www.hv71.se
www.hvfantasten.com
www.northbanks.nu
www.hv71.se
www.hvfantasten.com
« Föregående · 35213