Hv-LHF
121266 · Nästa » Till forumet
Sv: Hv-LHF
Riktigt kul smeknamn som Hult gav Remstam igår...Remieux...:-D Med det målet han gjorde förtjänar han faktiskt det namnet.
Riktigt kul var det också att se tredjekedjan under matchen. Det ser ut som för ett par säsonger sedan, då HVs förstakedja bestod av Remstam - Ekelund - Esbjörs, det säger väl en del om HVs bredd i laget...
Riktigt kul var det också att se tredjekedjan under matchen. Det ser ut som för ett par säsonger sedan, då HVs förstakedja bestod av Remstam - Ekelund - Esbjörs, det säger väl en del om HVs bredd i laget...
Sv: Hv-LHF
Dysso:Inte vad jag vet , man brukar ju få ett mail , men dom har tydligen något problem av något slag.
Mycket möjligt att ni vinner borta mot Modo.
Det var då tur att man inte spelade på oddset igår, matcherna gick ju inte direkt som man hade trott.
Nää nu är det bäst att jag börjar röra på mig, jobbet väntar.
Och när man slutar blir det nog att gå och Kolla in PHC-Kiruna som uppvärmning inför imorgon.
Ha en trevlig dag!
Mycket möjligt att ni vinner borta mot Modo.
Det var då tur att man inte spelade på oddset igår, matcherna gick ju inte direkt som man hade trott.
Nää nu är det bäst att jag börjar röra på mig, jobbet väntar.
Och när man slutar blir det nog att gå och Kolla in PHC-Kiruna som uppvärmning inför imorgon.
Ha en trevlig dag!
Sv: Hv-LHF
Dysso:
Hmmm hade visst lite imma på kristallkulan i eftermiddags. Tur man var pank så man slapp att ödsla slantar på sådant tips :) Men, men, Hv-vinst är alltid lika skönt och även om matchen var lite skum i sin helhet så bjöd den ju på riktigt snygga mål. Bli inte förvånade om ett antal av dem kommer på Hockeykväll på torsdag. Fast det är klart, det blir väl bara DIF och stockholmshockey från de lägre divisionerna..... :)
Hmmm hade visst lite imma på kristallkulan i eftermiddags. Tur man var pank så man slapp att ödsla slantar på sådant tips :) Men, men, Hv-vinst är alltid lika skönt och även om matchen var lite skum i sin helhet så bjöd den ju på riktigt snygga mål. Bli inte förvånade om ett antal av dem kommer på Hockeykväll på torsdag. Fast det är klart, det blir väl bara DIF och stockholmshockey från de lägre divisionerna..... :)
Att EN spelare är borta några veckor innebär inte att HV kommer börja panikinhämta spelare... Att värva någon vore rent ut sagt idiotiskt.
Det finns alternativ, som t.ex. nämda Meijer.