Soulless: Ja nu tror jag iofs ett revanschsuget HV inte blir enkla att tas med i nästa match. Men finalserien visar också att det inte är en promenad i parken i att ta sig upp allsvenska spelare vs allsvenska spelare.
Löjlig kommentar. Lodin i Timrå är den som har flest huvud tacklingar senaste åren. Walli Walterholms tackling på Plant var den värsta han fått och innebar han måste lägga av nu.
RedNek: inte direkt. Du tycker att det är löjeväckande att löven går trögt i finalen men ditt lag tog sig inte ens förbi semin så det är väl en relevant fråga? Löven har ju ändå varit i final två gånger och Modo noll gånger.
Herminator: Konsekvensen blir ju i så fall att löven skulle gå upp... Tillåt mig gapskratta! Löven har inget i shl att göra. Jag säger: kör hårt HV. Mal ner löven i återvinningen - vi kör över dem igen nästa säsong.
Herminator: HV alla dar istället för ett smuts spelande lag . Såg Luleå matchen igår inte i närheten lika smutsigt spel ifrån båda lagen som -----Löven försöka göra till sitt känne märke . Å värre lär det bli när krafterna tryter pga sitt eviga hungriga hund jagande. Ren och sjyst hockey vill vi se i SHL
Imorgon kan det avgöras. Hela hockeysverige hoppas givetvis att Hv71 ska återvända till finrummet SHL. Frågan är hur det ska firas? Björklöven är givetvis bjudna på "guldfesten" i Jönköping. Startar brakfesten på gatorna redan 21:30 imorgon tro? Dispens från jobb på måndag? Skumpan var iaf helt slut på systemen i hela Jönköpings län! Det här kan ni förvänta imorgon youtu.be/a7cLPHQ8zSw