Walle2: Nej ..skott mot spelare är nog lika fult.
Inlägg: 2340522
Svarskommentarer
Sv: SHL-festen i Jönköping
{8839}: Vad jag förstår så får man avlossa skott ända tills slutsignalen går, tror inte man hinner sikta på nån motspelare.
+ 1